Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Facebook stworzył własną talię kart. serwis wpadł na niecodzienny pomysł. postanowił zrobić prezent agencjom, z którymi współpracuje. wysłał do nich talię 54 ilustrowanych kart – informuje adweek.com. talia została wykonana przez agencję kreatywną human after all z londynu. uwagę zwraca nie tylko sam pomysł, ale również sposób wykonania kart – czytamy. na każdej z nich przedstawiono unikalne zdjęcie i zamieszczono informację o facebooku i jego brytyjskich użytkownikach. na kartach znajdziemy m.in. rapera jay’a z, jona snowa – bohatera „gry o tron” czy piłkarza cristiano ronaldo – pisze portal. zawartość talii jest personalizowana w zależności od tego, kto ma ją otrzymać. poza wielką brytanią, specjalne pakiety dla konkretnych krajów, zawierające karty o alternatywnych grafikach i informacjach, zostały również przygotowane dla francji, włoch oraz hiszpanii – podaje źródło. jak czytamy na koniec, w sumie facebook wysłał ponad tysiąc talii kart. agencja human after all stworzyła ponadto duży plakat dla facebooka, by ten mógł powiesić go w swojej siedzibie oraz wysłać do klientów. (ak). zdjęcia:
Serwis wpadł na niecodzienny pomysł. Postanowił zrobić prezent agencjom, z którymi współpracuje. Wysłał do nich talię 54 ilustrowanych kart – informuje adweek.com.

Talia została wykonana przez agencję kreatywną Human After All z Londynu. Uwagę zwraca nie tylko sam pomysł, ale również sposób wykonania kart – czytamy. Na każdej z nich przedstawiono unikalne zdjęcie i zamieszczono informację o Facebooku i jego brytyjskich użytkownikach.

Na kartach znajdziemy m.in. rapera Jay’a Z, Jona Snowa – bohatera „Gry o tron” czy piłkarza Cristiano Ronaldo – pisze portal.

Zawartość talii jest personalizowana w zależności od tego, kto ma ją otrzymać. Poza Wielką Brytanią, specjalne pakiety dla konkretnych krajów, zawierające karty o alternatywnych grafikach i informacjach, zostały również przygotowane dla Francji, Włoch oraz Hiszpanii – podaje źródło.

Jak czytamy na koniec, w sumie Facebook wysłał ponad tysiąc talii kart. Agencja Human After All stworzyła ponadto duży plakat dla Facebooka, by ten mógł powiesić go w swojej siedzibie oraz wysłać do klientów. (ak)

Zdjęcia: http://www.creativebloq.com/product-design/facebook-playing-cards-21619327