Facebook poinformował, że trwają obecnie testy nowej funkcji, która ma pomóc użytkownikom w podejmowaniu decyzji, które treści chcą czytać i udostępniać oraz którym chcą zaufać. Serwis rozważa wprowadzanie przycisku w kształcie litery „i” na tle białego koła, który wyświetlałby się przy linkach do artykułów, które pojawiają się w aktualnościach.
Źrodło: newsroom.fb.com
Po jego „kliknięciu” miałyby wyświetlać się dodatkowe informacje kontekstowe pobierane z Facebooka i innych źródeł z sieci, np. z Wikipedii. Użytkownicy będą mogli zobaczyć również inne teksty powiązane tematycznie z danym artykułem czy mieć dostęp do danych mówiących o tym, jak materiał jest udostępniany przez osoby korzystające z Facebooka.
Źrodło: newsroom.fb.com
Jak informują przedstawiciele portalu, testy są dopiero w fazie początkowej. Więcej informacji na temat tej funkcji można znaleźć na stronie. (pp)