Facebook rozpoczął testy nowej naklejki w Stories o nazwie „Hit Me Up” – podaje socialmediatoday.com. Po kliknięciu w nią użytkownik zostanie przeniesiony do okna wiadomości prywatnej i będzie mógł skontaktować się z autorem relacji.
Jako pierwsza o testach poinformowała na Twitterze Jane Manchun Wong. Naklejka swoim działaniem przypomina tę, którą niedawno zaczął testować Instagram pod nazwą „DM Me”.
Źródło: twitter.com/wongmjane
Zdaniem źródła, „Hit Me Up” może być odpowiedzią na wzrastającą popularność relacji w czasie pandemii koronawirusa. Naklejka ma pomóc także w zwiększeniu zaangażowania pod kątem prywatnego komunikowania się na platformie – czytamy.
Socialmediatoday.com zaznacza jednak, że tego typu opcja może przysporzyć użytkownikom nowych problemów. Naklejka mogłaby być furtką do wysyłania niechcianych załączników i wiadomości. Jak czytamy, zapobiec temu będzie można przez ustawienie, kto może oglądać relację oraz blokować niepożądanych nadawców. (ak)