Przedstawiciele Facebooka poinformowali o powstaniu specjalnej wtyczki Messengera oznaczonej symbolem 2.2, która ma pomóc firmom w dotarciu do klientów. „Dzięki niej marka może rozmawiać z klientami przez stronę internetową i aplikację Messenger i płynnie przechodzić między konwersacjami bez utraty historii i kontekstu rozmowy” – czytamy na messenger.fb.com.
Wtyczka ma obsługiwać aktualne funkcje platformy, takie jak płatności (na terenie krajów, w których ta opcja jest dostępna) czy multimedia.
Firmy, które jako pierwsze będą korzystać z nowej opcji, to: Adore Me, Air France, Argos, Aviva (Eurofil), Bodeaz, Elfy, Goibibo, Keto Mojo, KLM, Mermaid Pillow, Spoqa, Total Activation, Volaris i Zalando.
Zespół Messengera zachęca do zapisania się na specjalną listę osób, do których zostaną wysłane powiadomienia w momencie, kiedy wtyczka będzie już szerzej dostępna.
Szczegółowy opis nowej funkcji można znaleźć na stronie. (pp)