Na stronach firmowych na Facebooku pojawią się nowe sekcje przeznaczone dla usług i sprzedaży.
Sekcja poświęcona sprzedaży, dzięki której będzie można wyeksponować produkty firmy, pojawi się w krajach Azji Południowo-Wschodniej i na innych rynkach wschodzących. Jak informuje portal, użytkownicy odwiedzający stronę z tą sekcją będą mogli nie tylko zapoznać się z ofertą danej firmy, lecz także złożyć zamówienie, wysyłając do tej firmy wiadomość.
Sekcja usług będzie natomiast dostępna globalnie. Umożliwi wszystkim usługodawcom czytelną prezentację oferty. Użytkownicy, którzy odwiedzą stronę, dzięki informacjom zgromadzonym w jednym miejscu będą mogli łatwiej podjąć decyzję, czy interesują ich usługi danej firmy.
Facebook podaje, że już blisko miliard użytkowników serwisu na całym świecie jest połączonych z co najmniej jedną stroną należącą do firmy. W Polsce jest to 84 proc. wszystkich osób korzystających z Facebooka. (mb)