Facebook poinformował o wprowadzeniu kilku nowych rozwiązań do aplikacji Menedżer reklam, które mają ułatwić tworzenie kampanii reklamowych bezpośrednio na urządzeniach mobilnych.
„Te nowe narzędzia pozwalają tworzyć i edytować reklamy bezpośrednio z aplikacji Menedżer reklam, dzięki czemu można oszczędzić czas i wysiłek” – opisują przedstawiciele serwisu społecznościowego.
Nakładka tekstowa to opcja, dzięki której można m.in. wstawiać tekst do reklam oraz dostosowywać czcionki czy rozmieszczenie napisu. Ponadto narzędzie będzie powiadamiać reklamodawcę, czy ilość tekstu jest zgodna z wytycznymi Facebooka.
Kolejna nowa opcja umożliwia przycinanie obrazów, aby dopasować je do reklam czy postów.
Szablony to z kolei funkcja oferująca możliwe do personalizowania szablony, składające się m.in. z naklejek czy tekstu, które mają sprawić, że reklama będzie skuteczniejsza.
Reklamodawcy będą mogli dodawać też indywidualne kształty, naklejki oraz logotypy, które z założenia mają umożliwiać prezentowanie istotnych informacji na temat firmy.
Ostatnią z nowości są filtry kolorystyczne, które można „nakładać” na reklamy.
Źródło: facebook.com/business
(pp)