We wtorek Facebook ogłosił wprowadzenie reklam do Messengera. Poinformował o tym na oficjalnym blogu komunikatora. Funkcja ma być dostępna globalnie – czytamy.
Reklamy pojawią się w głównym oknie aplikacji. Po kliknięciu w nie, użytkownicy będą przenoszeni na stronę internetową wybraną przez reklamodawcę bądź do wskazanej przez niego konwersacji – wyjaśnia Ted Helwick z Messengera.
Źródło: messenger.fb.com/blog
Będzie dostępna również opcja wysyłania sponsorowanych wiadomości do konkretnych użytkowników, ale marki będą mogły z niej korzystać tylko w przypadku komunikacji skierowanej do osób, które same wcześniej rozpoczęły konwersację z firmą – pisze Ted Helwick.
Część reklamodawców może korzystać z nowych funkcji już od minionego wtorku. W najbliższym czasie Facebook będzie stopniowo udostępniał je kolejnym osobom.
Ted Helwick przypomina, że z Messengera każdego miesiąca korzysta już 1,2 miliarda ludzi na całym świecie.
Więcej informacji na temat nowych funkcji facebookowego komunikatora można znaleźć na blogu. (pk)