Facebook zapowiada stopniową aktualizację dwóch podstawowych narzędzi reklamowych: Menedżera reklam i Menedżera firmy – czytamy w komunikacie na stronie biura prasowego serwisu. Celem aktualizacji ma być ułatwienie reklamodawcom procesów tworzenia i analizowania kampanii reklamowych.
16 kwietnia 2019 roku portal rozpoczął aktualizację Menedżera reklam. Zyskuje on nowy, przejrzysty wygląd, dzięki uproszczonej nawigacji i prostszemu układowi – czytamy. Nowy pasek zadań ma zapewnić większą przestrzeń do zarządzania reklamami oraz ułatwić dostęp do narzędzi analitycznych. Uproszczone zostanie również tworzenie kampanii reklamowych m.in. dzięki bardziej intuicyjnym narzędziom, funkcji kopiuj-wklej podczas tworzenia nowych reklam oraz automatycznemu dodawaniu nazw – informuje źródło.
Menedżer reklam
Następnie serwis rozpocznie aktualizację Menedżera firmy. Czytamy, że celem zmian ma być usprawnienie zarządzania kampaniami klientów, m.in. dzięki ułatwieniu procesu dodawania nowych kontrahentów, zarządzaniu historią realizowanych działań oraz organizacji pracy przy poszczególnych projektach.
Menedżer firmy
Źródło informuje, że oba narzędzia zostaną zaktualizowane do końca 2019 roku. (ak)