Orange na facebookowym profilu zadało ostatnio swoim 330 tysiącom fanów pytanie „Czym zaskoczył Cię ostatnio Orange?”. Odpowiedzi internatów – o słabym zasięgu, natrętnych telemarketerach, mało atrakcyjnych ofertach – najwyraźniej przerosły inicjatora akcji. Jedyny odzew ze strony operatora to na razie podziękowanie za opinie i wyrazy nadziei, że zaskoczenie bywało także pozytywne.
Jak informuje Gazeta.pl, pytanie zostało już skomentowane ponad 800 razy i ponad 40 razy udostępnione dalej. Sami internauci zauważyli, że może być to „strzał w stopę”. Katarzyna Iwaniuk, specjalistka ds. social media, tak skomentowała całe zamieszanie: „Orange, najwyraźniej nieświadomie, sprowokowało ogromną dyskusję klientów na temat jakości swoich usług. I nie jest to dyskusja dla Orange pochlebna”. Dodała jednocześnie, że przedstawiciel firmy próbował załagodzić sytuację i zapewniać, że uwagi klientów zostaną potraktowane poważnie. „Pewnie wiele więcej w tej sytuacji zrobić już nie mógł” – powiedziała specjalistka w portalu. Dla niej to jeszcze nie „ wielkie fiasko” – wszystko zależy od tego, czy operator spełni choć część postulatów i „w jaki sposób Orange poprowadzi komunikację o potencjalnych zmianach”. (es)