25 czerwca 2020 roku ruszy nowy program TVN-u „FAME czy SHAME”, w którym wezmą udział internetowi twórcy. Dziesięć osób, influencerów z platform takich jak TikTok, Instagram czy YouTube, przez spędzi dwa miesiące w podwarszawskiej willi, gdzie będzie ze sobą rywalizować.
Jak wyjaśniają organizatorzy, wyniki ich codziennych wyzwań będą decydować o tym, kto z uczestników spędzi kolejny dzień w grupie FAME – otoczonej przywilejami i luksusami, a kto w przegranej – SHAME – pozbawionej wygód. Wykonywanie zadań mają utrudniać goście – znane osobowości mediów i telewizji. Osoba, która pod koniec dwóch miesięcy zdobędzie najwięcej punktów i za sprawą widzów zwycięży, otrzyma nagrodę główną (organizatorzy nie ujawniają jeszcze, jaką).
W przeciwieństwie do innych formatów reality show, uczestnicy „Fame czy Shame” nie zostaną odcięci od świata zewnętrznego. Ich punktowanie będzie zależało także od podtrzymywania relacji ze swoimi followersami.
W wybranej grupie twórców internetowych znajdują się m.in. Łukasz „Blondino” Książkiewicz, Filip Zabielski, Michał Gała czy Marta Rentel. Program jest oryginalną produkcją serwisu Player tworzoną we współpracy z agencją DDOB, która zajmuje się jego realizacją, a także odpowiada za dobór twórców, produkcję i scenariusz. (kd)