Agencja Fat ROI wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną eliminacji konkursu Bocuse d’Or Polska, skierowanego do szefów kuchni, oraz Tygodnia Smaków Francuskich.
Działania komunikacyjne eliminacji krajowych konkursu Bocuse d’Or, za które odpowiada FAT ROI, to relacje z mediami i blogerami oraz obsługa mediów społecznościowych. Agencja zajmuje się także komunikacją Tygodnia Smaków Francuskich, który towarzyszy konkursowi. Współpraca potrwa do końca 2015 roku.
Z ramienia agencji projekt koordynuje Anna Piątkowska–Wełyczko, nowa specjalistka ds. PR w zespole. Piątkowska–Wełyczko ma niemal 10 lat doświadczenia w komunikacji marek spożywczych i projektów kulinarnych. Wcześniej pracowała w agencjach Sigma i Havas PR, była również PR Managerem marki Irving. Pracowała też dla marek takich jak Warka, Desperados, Absolut, Hotex, Winary, Uncle Ben’s, Pudliszki czy Heinz.(mb)