niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościFB: ważniejsi są klienci niż marka

FB: ważniejsi są klienci niż marka

Wiele firm przekonało się już, że obecność na Facebooku nie może być wymuszona, bo konsumenci to szybko wychwycą. Jak ulepszyć komunikację marki z odbiorcami? Paru wskazówek udziela Amanda Sheldon, director of digital marketing and communication w Medtronic.

Po pierwsze, paradoksalnie warto promować nie tyle firmę, co konsumentów. To oni są najważniejsi, dlatego profil na FB powinien być miejscem, gdzie mogą się podzielić swoimi opiniami oraz otrzymać wsparcie. Po drugie, publikowane treści warto dopasowywać do odbiorców, a nie odwrotnie. Nie warto zamykać się na różne treści, choć istotny jest umiar. „Nigdy nie kasuj negatywnych komentarzy” – przestrzega Sheldon. To źródło cennych informacji o firmie i motywacja do zmian. Ponadto istotne jest to, aby social mediami zajmowała się konkretna osoba, która będzie odpowiedzialna za przekazywanie wszelkich treści na FB oraz będzie łącznikiem pomiędzy wszystkimi działami w firmie. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj