poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościFenomen blogów biznesowych

Fenomen blogów biznesowych

W Internecie działa około 112,5 miliona blogów, z czego ponad 5000 to blogi firmowe, wynika z badań Technorati cytowanych przez portal Courant.com. Choć blogi powstały jako narzędzie do kontaktów prywatnych, w rękach firm stały się skutecznym narzędziem komunikowania się z klientami, dając tym ostatnim swoistą możliwość poznania firmy od podszewki.

„Blog to fenomenalne narzędzie. Za jego pomocą można jednocześnie wypromować firmę, zarządzać kryzysem lub komunikować się z klientem”, przekonuje PR-owiec Geoff Livingstone. Dlatego, jak wynika z przykładów opisywanych w tekście, w ostatnich latach sięgnęło po bloga wiele korporacji.

Małym firmom, dysponującym ograniczonym budżetem marketingowym blog pomaga osiągnąć komercyjny sukces. Dzięki niemu firma zapewnia sobie natychmiastową obecność w wirtualnym świecie, przekonuje autorka książki „Corporate Blogging Book”, Debbie Weil. Dużym korporacjom, jak sieci Hoteli Marriott, blogi pomagają między innymi pokazać, że ich biznes ma ludzką twarz – twarz szefa firmy, który sam bloguje z klientami i pracownikami, tłumaczy Kathleen Matthews szef komunikacji sieci Marriott International. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj