Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Filmy w IGTV zyskają automatyczne napisy. instagram dodaje możliwość wygenerowania automatycznych napisów do filmów w igtv – podaje socialmediatoday.com. czytamy, że opcja ta jest już od dłuższego czasu dostępna w wideo na facebooku (do którego należy instagram) i jest kolejnym krokiem w stronę zwiększenia dostępności treści dla wszystkich użytkowników. jak tłumaczy źródło, podczas przesyłania filmu w igtv w ustawieniach napisów będzie można włączyć opcję „automatycznie generowane napisy”. dokładność utworzonego tekstu będzie zależna od jakości dźwięku w wideo – czytamy. źródło: twitter.com/vishalshahis. źródło przytacza wypowiedź facebooka, w której serwis tłumaczy, że trzeba dać dostęp do informacji osobom niesłyszącym lub niedosłyszącym. „według światowej organizacji zdrowia ponad 5 proc. populacji – czyli 466 mln ludzi – cierpi na upośledzenia słuchu i przewiduje się, że w 2050 roku liczba ta wzrośnie do ponad 900 mln” – źródło cytuje facebooka. socialmediatoday.com przypomina, że automatyczne napisy można dodawać do filmów na facebooku od 2017 roku – opcję tę następnie wprowadzano w facebook live i workplace live. czytamy, że dodatkowy tekst w materiałach wideo stał się niezbędny m.in. dla pracodawców, którzy informują swoich pracowników czy klientów, zachowując zasady bezpieczeństwa. źródło zwraca uwagę, że napisy są także ułatwieniem dla marek – z ostatnich badań facebooka wynika, ze wideo z wyciszonym dźwiękiem oraz z włączonym tekstem mają większe znaczenie dla widzów (48 proc.) i dla 42 proc. z nich wiąże się to z wyższym zamiarem zakupu produktu lub usługi. jak czytamy, możliwość automatycznego generowania napisów w igtv będzie początkowo dostępna w 16 językach. (ak).
Instagram dodaje możliwość wygenerowania automatycznych napisów do filmów w IGTV – podaje socialmediatoday.com. Czytamy, że opcja ta jest już od dłuższego czasu dostępna w wideo na Facebooku (do którego należy Instagram) i jest kolejnym krokiem w stronę zwiększenia dostępności treści dla wszystkich użytkowników.
Jak tłumaczy źródło, podczas przesyłania filmu w IGTV w ustawieniach napisów będzie można włączyć opcję „Automatycznie generowane napisy”. Dokładność utworzonego tekstu będzie zależna od jakości dźwięku w wideo – czytamy.

Źródło: twitter.com/vishalshahis
Źródło przytacza wypowiedź Facebooka, w której serwis tłumaczy, że trzeba dać dostęp do informacji osobom niesłyszącym lub niedosłyszącym. „Według Światowej Organizacji Zdrowia ponad 5 proc. populacji – czyli 466 mln ludzi – cierpi na upośledzenia słuchu i przewiduje się, że w 2050 roku liczba ta wzrośnie do ponad 900 mln” – źródło cytuje Facebooka.
Socialmediatoday.com przypomina, że automatyczne napisy można dodawać do filmów na Facebooku od 2017 roku – opcję tę następnie wprowadzano w Facebook Live i Workplace Live. Czytamy, że dodatkowy tekst w materiałach wideo stał się niezbędny m.in. dla pracodawców, którzy informują swoich pracowników czy klientów, zachowując zasady bezpieczeństwa.
Źródło zwraca uwagę, że napisy są także ułatwieniem dla marek – z ostatnich badań Facebooka wynika, ze wideo z wyciszonym dźwiękiem oraz z włączonym tekstem mają większe znaczenie dla widzów (48 proc.) i dla 42 proc. z nich wiąże się to z wyższym zamiarem zakupu produktu lub usługi.
Jak czytamy, możliwość automatycznego generowania napisów w IGTV będzie początkowo dostępna w 16 językach. (ak)