W VII edycji Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości „Przedsiębiorstwo Fair Play” wyróżnione zostały 602 firmy. Każda z nich otrzymała tytuł i certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play 2004”. „Tytuł »Przedsiębiorstwo Fair Play« jest dla nas olbrzymim wyróżnieniem. Stanowi on wyraz trwałości prowadzonej przez nas polityki i potwierdzenie wysokich standardów biznesowych” – powiedział Marcin Halicki, prezes zarządu wyróżnionej w programie firmy LUX MED. Dokładne kryterium oceny i przesłanie programu organizatorzy przedsięwzięcia opisali w dodatku informacyjnym do Gazety Wyborczej. Jak piszą, „ideą programu jest promocja etyki w działalności gospodarczej, przy czym etyka jest rozumiana jako zespół norm, rzetelnego postępowania we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, dostawcami, wspólnikami oraz społecznością, władzą lokalną i państwową”. Autorzy dodatku podkreślają fakt, że w programie oceniane są wszystkie aspekty działalności firm, nie tylko wyniki ekonomiczne i jakość wyrobów.