środa, 25 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościFirmy nie chcą dawać pieniędzy na social media

Firmy nie chcą dawać pieniędzy na social media

Małe budżety, brak zrozumienia social mediów przez zarząd, powtarzanie tych samych treści we wszystkich kanałach komunikacyjnych – na takie problemy wskazują social media managerowie w portalu digiday.com.

Co sprawia, że praca social media managerów przypomina bieg przez płotki? Po pierwsze, budżety przeznaczane na media społecznościowe są stanowczo za małe. Kreatywność nie znosi limitów, a budżety są konkretnie określone. Jak zauważa jeden z managerów, zarząd chciałby działań na miarę Coca-Coli czy Redbulla przy małym nakładzie pieniężnym. Po drugie, trzeba rozumieć swoją markę, a nie zawsze to się udaje – narzekają managerowie. Ponadto nie wszyscy w firmie widzą konieczność zatrudniania ludzi od social mediów, a każdy ma swoją wizję tego, co i jak powinno być zrobione. Czasem wychodzi na to, że social managerowie zastępują kreatywność kopiowaniem tych samych treści marketingowych we wszystkich kanałach komunikacji. (kg)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj