piątek, 17 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościFirmy nie inwestują w social media

Firmy nie inwestują w social media

Ponad jedna trzecia firm prowadzi działania marketingowe w portalach społecznościowych. A 84 proc. przedsiębiorstw przeznacza poniżej 1 proc. budżetu na komunikację – wynika z badania „Social Enterprise – skala zaangażowania firm w social media” firmy NoNoobs.pl.

Media społecznościowe skupiają miliony potencjalnych klientów, jednak firmy nie inwestują wielkich środków w działania marketingowe. Z badania serwisu wynika, że firmy głównie korzystają z narzędzi marketingowych, takich jak: strona internetowa (100 proc.), prasa (80 proc.) czy gazety i ulotki (76 proc.). Profil w mediach społecznościowych wykorzystywany jest przez 36 proc. firm. Wśród nich 78 proc. ma konto na FB, 4 proc. – na NK.pl. Ile firmy inwestują w social media?10 proc. firm przeznacza na ten cel od 200 do 5000 zł rocznie, 11 proc. – więcej niż 5000 zł, 16 proc. firm wyda więcej niż 1 proc. budżetu.

W badaniu wzięło udział 200 firm. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj