niedziela, 8 września, 2024
Strona głównaAktualnościFirmy znów potrzebują agencji PR?

Firmy znów potrzebują agencji PR?

Parkiet informuje, że wiele spółek po publikacji słabszych wyników finansowych doceniło możliwości, jakie daje współpraca z agencjami PR. Jak czytamy w artykule, na początku kryzysu instytucje finansowe rezygnowały z usług agencji i cięły koszty przeznaczane na marketing. Obecnie jednak coraz więcej firm zauważyło zainteresowanie mediów tematyką finansową, co daje szanse do wypromowania własnych usług.

Paweł Tomczuk z Ciszewski Financial Comunications zauważa, że przestrzeń medialna poświęcana finansom jest obecnie kilkakrotnie wyższa niż przed kryzysem. Zauważa również symptomy ożywienia na rynku nieruchomości. Anna Krajewska z NBS PR przyznaje natomiast, że na rynku pojawia się sporo nowych projektów dotyczących bieżącej komunikacji spółek giełdowych, zarządzania kryzysowego czy obsługi sektora finansowego. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj