Marka kosmetyczna Lirene zaczęła współpracę z agencjami First Aid Communication oraz They.pl. Powierzyła im obsługę komunikacyjną II edycji Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura, który nagradza najciekawsze kobiece inicjatywy proekologiczne. Zgłoszenia do konkursu ruszyły 4 maja 2021 roku, a ogłoszenie wyników zaplanowano na 15 października.
First Aid Communication i They.pl odpowiadają za organizację i komunikację konkursu. Do zadań First Aid Communication należy obsługa komunikacyjna oraz techniczna, w tym wybór partnerów, członków Jury i ambasadorów, współpraca PR z mediami i influencerami, a także stworzenie założeń regulaminowych oraz kompleksowa koordynacja przebiegu projektu, w tym organizacja gali finałowej. Po stronie agencji za ten projekt odpowiada Klaudia Rakowska.
They.pl odpowiada z kolei za stworzenie strony konkursowej, obsługę kreatywną, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej w internecie oraz komunikację plebiscytu w mediach społecznościowych. W They.pl projekt prowadzi Roksana Kałużna.
Agencje wybrano w drodze zapytania ofertowego. (mb)