Firma farmaceutyczna Gedeon Richter Polska powierzyła First Aid Communication realizację kampanii edukacyjno-społecznej „W kobiecym interesie”.
Agencja zajmie się stworzeniem koncepcji kreatywnej i organizacją akcji, której celem jest zachęcanie Polek do regularnych badań kontrolnych w zakresie profilaktyki ginekologicznej. Głównym elementem projektu jest akcja bezpłatnych profilaktycznych badań ginekologicznych w mniejszych miastach Polski, którą koordynuje agencja. First Aid Communication odpowiada również za przygotowanie kreacji, koordynację działań z partnerami, a także działania media relations. Współpraca w ramach projektu potrwa do lipca 2022 roku.
First Aid Communication pracuje z Gedeon Richter Polska przy tej kampanii od pilotażowej edycji, która odbyła się w 2019 roku. W 2021 roku agencja wygrała też przetarg na projekt związany z rozwojem portalu zdrowa-ona.pl oraz działaniami komunikacyjnymi. W 2022 roku klient przedłużył współpracę bez przetargu, na podstawie wcześniejszych działań.
W przypadku projektu „Zdrowa Ona”, portalu gromadzącego rzetelną i przystępną wiedzę medyczną i porad dotyczące dbania zdrowie kobiet, agencja zajmuje się koordynacją działań związanych z rozwojem projektu. Współpraca dotycząca portalu potrwa do lutego 2023 roku.
Po stronie First Aid Communication za kampanię „W kobiecym interesie” odpowiadają Katarzyna Krysiak, Olga Walentynowicz, Monika Bębnowska oraz Barbara Nowacka, z kolei projektem „Zdrowa Ona” zajmują się Agnieszka Mroczek oraz Dagmara Kumor. (mb)