W sierpniu 2023 roku First Aid Communication Team poinformowało o rozszerzeniu współpracy z Fundacją DKMS. Agencja będzie odpowiadać za organizację konkursu „Nauczyciele z Życiem”, realizowanego w szkołach ponadpostawowych w ramach akcji #KOMÓRKOMANIA.
Projekt został zainicjowany przez Fundację DKMS jesienią ubiegłego roku. Jego celem jest przeprowadzenie lekcji, w trakcie których zostanie poruszony temat społeczeństwa obywatelskiego na przykładzie działań prospołecznych. Jako zadanie konkursowe wybrano stworzenie akcji edukacyjno-informacyjnej na temat idei dawstwa szpiku kostnego połączonej z rejestracją potencjalnych Dawców Szpiku.
First Aid Communication Team zajmuje się całościowym przygotowaniem i realizacją 2. edycji projektu, w tym m.in. opracowaniem strategii komunikacji, przygotowaniem dokumentacji konkursowej i obrad jury czy organizacją CAMP DKMS.
Start działań w ramach 2. edycji projektu zaplanowano na początek września 2023 roku. FACT wspierał organizację również podczas pierwszej odsłony konkursu.
Z ramienia agencji za działania na rzecz klienta odpowiada zespół Adrianny Tomasik, Head of Health Communication. (ao)