poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościFirst Aid Communication z kampanią dla Carlsberg Polska

First Aid Communication z kampanią dla Carlsberg Polska

First Aid Communication zajmie się kampanią „Trzeźwo myślę” polskiego oddziału Carlsberg, przedsiębiorstwa piwowarskiego wywodzącego się z Danii.

Agencja będzie odpowiedzialna za realizację i komunikację szóstej edycji ogólnopolskiego programu, którego celem jest edukacja i promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu wśród osób dorosłych. Zadaniem kampanii jest przekonywanie do pozytywnych zachowań, pokazywanie i promowanie ich jako modnych, na czasie, dla nowoczesnych odpowiedzialnych ludzi.

First Aid poprowadzi szóstą edycję kampanii, która koncentruje się na edukacji kierowców i pasażerów, co ma pomóc zmniejszać liczbę wypadków samochodowych spowodowanych pod wpływem alkoholu.

Agencja odpowiada za całościowe przygotowanie i realizację tegorocznej koncepcji kreatywnej. Główną osią komunikacji są materiały wideo z udziałem ambasadorów projektu, którymi są: Marek Konkolewski, ekspert ds. ruchu drogowego, Marcin „Borkoś” Borkowski – ratownik medyczny i mistrz Europy w ratownictwie medycznym, Dominika Gwit – aktorka kinowa i teatralna, oraz Edyta Bartosiak, która na co dzień uczy przyszłych kierowców jazdy samochodem.

Po stronie klienta za projekt odpowiada Teresa Aldea, kierowniczka ds. zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska. Z ramienia agencji za wprowadzenie koncepcji opowiada seniorski zespół w składzie Olga Walentynowicz oraz Monika Bębnowska.

Agencję wybrano w drodze przetargu. First Aid Communication od 2017 roku współpracuje z Carlsberg Polska w zakresie public relations.

Start działań zaplanowano na początek wakacji na profilu Facebook Carlsberg Polska. Współpraca potrwa do sierpnia 2022 roku. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj