First Aid Communication zajmie się kampanią „Trzeźwo myślę” polskiego oddziału Carlsberg, przedsiębiorstwa piwowarskiego wywodzącego się z Danii.
Agencja będzie odpowiedzialna za realizację i komunikację szóstej edycji ogólnopolskiego programu, którego celem jest edukacja i promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu wśród osób dorosłych. Zadaniem kampanii jest przekonywanie do pozytywnych zachowań, pokazywanie i promowanie ich jako modnych, na czasie, dla nowoczesnych odpowiedzialnych ludzi.
First Aid poprowadzi szóstą edycję kampanii, która koncentruje się na edukacji kierowców i pasażerów, co ma pomóc zmniejszać liczbę wypadków samochodowych spowodowanych pod wpływem alkoholu.
Agencja odpowiada za całościowe przygotowanie i realizację tegorocznej koncepcji kreatywnej. Główną osią komunikacji są materiały wideo z udziałem ambasadorów projektu, którymi są: Marek Konkolewski, ekspert ds. ruchu drogowego, Marcin „Borkoś” Borkowski – ratownik medyczny i mistrz Europy w ratownictwie medycznym, Dominika Gwit – aktorka kinowa i teatralna, oraz Edyta Bartosiak, która na co dzień uczy przyszłych kierowców jazdy samochodem.
Po stronie klienta za projekt odpowiada Teresa Aldea, kierowniczka ds. zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska. Z ramienia agencji za wprowadzenie koncepcji opowiada seniorski zespół w składzie Olga Walentynowicz oraz Monika Bębnowska.
Agencję wybrano w drodze przetargu. First Aid Communication od 2017 roku współpracuje z Carlsberg Polska w zakresie public relations.
Start działań zaplanowano na początek wakacji na profilu Facebook Carlsberg Polska. Współpraca potrwa do sierpnia 2022 roku. (bs)