sobota, 17 maja, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaForum IAB 2025: zintegrowana przyszłość. Konferencja już w czerwcu!

Forum IAB 2025: zintegrowana przyszłość. Konferencja już w czerwcu!

Zbliża się kolejna odsłona konferencji branżowej Forum IAB organizowanej przez IAB Polska. Wydarzenie to przestrzeń do wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń, którymi dzielą się czołowi przedstawiciele branży digital marketingu. Tematem tegorocznych wystąpień będzie zintegrowana przyszłość reklamy digital. Forum IAB 2025 odbędzie się 4 i 5 czerwca 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Podczas wydarzenia stu prelegentów i ponad tysiąc uczestników przez dwa dni będzie wspólnie poszukiwać rozwiązań i kierunków dla sektora komunikacji. Dobrostan, etyka i odpowiedzialność, człowiek i AI, nowe definicje wzrostu – to tylko część z siedmiu bloków tematycznych, wokół których skupią się wystąpienia ekspertów marketingu, biznesu i nauki.

Na Forum IAB 2025 uczestnicy będą mieli okazję w gronie praktyków porozmawiać m.in. o jednym z najważniejszych obszarów, który zrewolucjonizował myślenie o digitalu w ostatnich miesiącach – sztucznej inteligencji, a konkretniej o tym, jak najskuteczniej wykorzystać niezwykłe zdobycze technologii i rozwoju komunikacji, by osiągać sukces w branży. Podczas konferencji pojawią się również rozważania na temat zaufania do treści cyfrowych, ochrony prywatności czy bezpieczeństwa najmłodszych w sieci.

„Identyfikacja napięć, problemów, wymagających obszarów zdaje się dziś kluczowa dla wyznaczenia właściwych kierunków rozwoju digitalu. Jesteśmy przekonani, że branża potrzebuje obecnie pochylić się wspólnie nad zagadnieniami sztucznej inteligencji, która potrafi zarówno pomagać, jak i przeszkadzać, ale także nad ważnymi dziś kwestiami personalizacji łączonej z ochroną prywatności. W centrum naszych zainteresowań coraz wyraźniej pojawia się też integracja zrównoważonych praktyk i odpowiedzialności społecznej w strategiach marketingowych” – przekazał Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Forum IAB to wydarzenie tworzone przez branżę, dlatego w agendzie uwzględniono także wiele zagadnień na temat pracy w reklamie. Praktycy porozmawiają m.in. o przyszłości relacji między marketerami a agencjami, transparentności oraz technologii w branży. AI pojawi się także w kontekście coraz trudniejszych decyzji zakupowych w świecie mało wiarygodnych treści. Eksperci i praktycy marketingu porozmawiają także o oczekiwaniach najmłodszych pokoleń konsumentów, trendzie „single economy”, inkluzywności w cyfryzacji czy neuroróżnorodności – a więc zagadnieniach zyskujących coraz szerszą świadomość społeczną, które mogą zostać wykorzystane również w kontekście branżowym.

Konferencję otworzy sesja plenarna, a w niej wystąpienie Andrzeja Dragana, profesora fizyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz National University of Singapore. Fizyk i popularyzator nauki w prelekcji „Czy maszyny mogą myśleć?” opowie o najnowszych technikach uczenia rozumowania modeli językowych.

Wśród prelegentów znajdą się również m.in. Dominka Maison, profesor psychologii z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, ekspertka z Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna, dr Daniel Knapp, Chief Economist w IAB Europe, Marta Głowacka, Digital Strategist z Mullenlowe Warsaw, Adrianna Kubik, Business Director & Board Member w They Digital, Wincenty Kokot, Business Development Director w GoldenSubmarine, Bartosz Malinowski, Regional President w Adform, Konrad Ciesiołkiewicz z Państwowej Komisji ds. Przeciwdziałania Pedofilii, czy eksperci reklamy Tadeusz Żórawski i Adrian Kawecki.

Rejestracja na konferencję zapewnia również dostęp do aplikacji oraz materiałów pokonferencyjnych.

Szczegółowa agenda i bilety dostępne są na stronie.

Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj