poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościForward PR promuje „polskiego Tindera do szukania pracy”

Forward PR promuje „polskiego Tindera do szukania pracy”

Agencja Forward PR zajmie się wprowadzeniem na rynek aplikacji Jobsquare – polskiego narzędzia mobilnego, które służy do rekrutacji pracowników tymczasowych.

Forward PR odpowiada za pełną obsługę komunikacyjną Jobsquare. Agencja jest także inwestorem. „Wsparliśmy projekt także kapitałowo, bo uznaliśmy, że jest perspektywiczny” – wyjaśnia Jacek Miciński właściciel i dyrektor zarządzający Forward PR.

Jobsquare wykorzystuje interfejs znany z aplikacji randkowej Tinder. Kiedy zarówno pracodawca, jak i pracownik wyrażą chęć współpracy, obie strony otrzymują możliwość skontakowania się – telefonicznie lub za pomocą komunikatora w aplikacji. Wtedy cała rekrutacja odbywa się za pośrednictwem smartfonu.

Umowę zawarto na czas nieokreślony. Po stronie agencji działania dla klienta koordynuje Tomasz Wojciechowski. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj