poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościFotojoker zmienia logo i sposób komunikacji

Fotojoker zmienia logo i sposób komunikacji

W czerwcu 2018 roku marka Fotojoker poinformowała o zmianie logo i sposobu komunikacji. Zmiany mają podkreślać związek marki z usługami foto oraz integrację z firmą CEWE, której Fotojoker jest częścią od 23 lat. W związku z tym marka będzie posługiwać się logo CEWE Fotojoker.

„Chcemy podkreślić trwały związek Fotojoker z usługami foto, ponieważ CEWE jest marką dla ludzi, którzy od swoich zdjęć chcą czegoś więcej” – informuje marka.

Poprzednie logo marki

„CEWE Fotojoker towarzyszy klientom od momentu zrobienia zdjęcia aparatem, aż po jego wywołanie lub wydrukowanie na spersonalizowanym produkcie. Tym samym marka świetnie odpowiada na potrzeby miłośników fotografii oraz ich wymagania co do specjalistycznego sprzętu” – czytamy w komunikacie prasowym. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj