wtorek, 24 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościFrancuzi wygrywają przetarg ARR za 21 mln zł

Francuzi wygrywają przetarg ARR za 21 mln zł

Agencja Rynku Rolnego rozstrzygnęła przetarg dotyczący kampanii promocyjnej „Trzy znaki smaku”. Zwycięska okazała się oferta międzynarodowej agencji marketingowej Sopexa, z siedzibą w Paryżu, opiewająca na kwotę 21,3 mln zł.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie zaplanowanie i przeprowadzenie trzyletniej kampanii promującej unijny system oznaczeń jakości żywności.

Poza Sopexą do przetargu zgłosiła się agencja Media Group (zaproponowana cena kampanii to 21,3 mln zł) oraz trzy konsorcja: Maxus Warszawa z Platige Image (oferta za 20,8 mln); Legend Group wraz z MEC oraz On Board PR (również 20,8 mln); Ecorys Polska z Leo Burnett i Starcom (21,2 mln).

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowało jednak nie tylko wynagrodzenie agencji i koszt działań bezpośrednich (40 proc. punktów),  ale także efektywność kosztowa (30 proc.) oraz ocena linii kreacyjnej oraz spójności komunikacji (po 15 proc.). (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj