Aplikacja FREE NOW, oferująca różne opcje przejazdu (taksówkę, e-hulajnogę, e-skuter, e-rower lub auto na minuty) rozszerzyła współpracę z Grayling Poland o działania PR. Do tej pory, od września 2017 roku, agencja odpowiadała tylko za doradztwo w zakresie public affairs.
W listopadzie 2022 roku agencji powierzono także obsługę biura prasowego marki w Polsce, dbanie o relacje z mediami oraz doradztwo kryzysowe. Pierwszym zrealizowanym wspólnie z klientem projektem PR było śniadanie prasowe dla dziennikarzy biznesowych oraz technologicznych zorganizowane z okazji dziesięciolecia istnienia firmy na polskim rynku.
Grayling Poland wybrano do obsługi PR w procedurze konkursowej, a informację o rozszerzeniu kontraktu podano w lutym 2023.
Z ramienia agencji działania PR dla FREE NOW nadzoruje Irena Czerniawska, dyrektor działu konsumenckiego. Za koordynację współpracy z agencją odpowiada z kolei Agnieszka Ciesek, Senior PR & Communications Manager we FREE NOW. (mb)