Frigo Logistics, operator logistyczny produktów głęboko mrożonych, dołączył do klientów 24/7Communication. Agencja w ramach długofalowej współpracy odpowiada za całościową obsługę działań PR.
24/7Communication zajmuje się relacjami z mediami, pozycjonowaniem eksperckim, bieżącym doradztwem komunikacyjnym, a także strategicznym wsparciem w komunikacji w mediach społecznościowych. Agencja świadczy też dla klienta usługi copywriterskie.
Działania dla tego klienta po stronie 24/7Communication nadzoruje Marta Jechna, Account Director, a obsługą marki zajmują się Paweł Tabaka, Senior Account Manager, oraz Aleksandra Balcerzak, Senior Account Executive.
Współpraca rozpoczęła się 1 marca 2021 roku, jednak agencja poinformowała o niej w czerwcu. Umowę podpisano na czas nieokreślony. 24/7Communication wybrano w wyniku rekomendacji i działań new business.
Frigo Logistics nie współpracowało wcześniej z inną agencją PR. (mb)