Z początkiem października JBcomm rozpoczęła współpracę z firmą FRoSTA oraz Specjalistyczną Kliniką Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Stomatologii Estetycznej DeClinic.
W ramach podpisanych umów, agencja zajmie się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi, m.in. relacjami z mediami, PR produktowym i korporacyjnym oraz doradztwem strategicznym.
Jako partner PR, firma JBcomm odpowiedzialna jest także za działania komunikacyjne w ramach konkursu Design Alive Awards 2013 oraz kampanii edukacyjnej „Zawodniacy”, realizowanej przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych.
Kontrakty z FRoSTĄ i DeClinic pozyskano w wyniku wygranego konkursu ofert, pozostałe – w wyniku działań handlowych. Spośród nowo pozyskanych klientów z usług agencji PR korzystała wcześniej jedynie FRoSTA, którą obsługiwała m.in. agencja Kolterman Media Communications.
Firmy nie ujawniają informacji, na jak długo podpisano umowy. (jl)