piątek, 18 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryFundacja Fairtrade Polska kontynuuje współpracę z Big Picture

Fundacja Fairtrade Polska kontynuuje współpracę z Big Picture

W kwietniu 2025 roku Big Picture poinformowało o przedłużeniu współpracy z Fundacją Fairtrade Polska. To organizacja, która zajmuje się rozwojem rynku produktów Fairtrade w Polsce oraz edukacją i propagowaniem świadomych postaw konsumenckich. Fairtrade jest systemem certyfikacji produktów działającym na rzecz poprawy sytuacji społeczności rolniczych w krajach globalnego Południa.

Big Picture drugi rok z rzędu będzie wspierać Fairtrade Polska w promocji idei Sprawiedliwego Handlu i zrównoważonej produkcji. Agencja odpowiada za opracowanie planu komunikacji, proaktywne biuro prasowe oraz pozycjonowanie ekspertów Fairtrade Polska.

Zespół Big Picture zapewni kompleksowe wsparcie komunikacyjne w realizacji misji i celów fundacji. Agencja specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym, które obejmuje zarówno strategiczne pozycjonowanie marki, jak i pogłębione działania media relations, łącząc skutecznie różnorodne grupy docelowe, dzięki czemu dociera do szerokiego grona odbiorców – od świadomych konsumentów po przedstawicieli biznesu zainteresowanych realizacją strategii ESG.

Agencja wspiera Fairtrade Polska w komunikowaniu złożonych zagadnień dotyczących etycznego handlu certyfikowanymi produktami z krajów globalnego Południa oraz wzmacnia ekspercki wizerunek organizacji w obszarach: zrównoważonego łańcucha dostaw, ESG, unijnej dyrektywy EUDR oraz rynkowych uwarunkowań wokół ważnych surowców jak kawa czy kakao.

„Ze względu na specyfikę naszej organizacji zależało nam na znalezieniu partnera, który będzie doskonale rozumiał zarówno aspekt społeczny, jak i ten biznesowy i będzie potrafił umiejętnie połączyć je w działaniach komunikacyjnych. Takim właśnie partnerem okazało się dla nas Big Picture – agencja, która zgodnie ze swoją nazwą potrafi spojrzeć na klienta i jego otoczenie z lotu ptaka” – mówi Michał Bryda-Przybyszewski, menedżer ds. komunikacji w Fairtrade Polska.

Zespołem odpowiedzialnym za obsługę tego klienta i strategiczne doradztwo zarządza Katarzyna Wójtowicz, Corporate Director. Bieżące działania prowadzą Dagmara Słomkowska, Senior PR Consultant, oraz Aleksandra Grądzka, PR Consultant. (mb)

Zdjęcie główne: fot. Anna Maria Langer Fairtrade

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj