czwartek, 21 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryFundacja Zwolnieni z Teorii ma dyrektorkę marketingu i rzeczniczkę

Fundacja Zwolnieni z Teorii ma dyrektorkę marketingu i rzeczniczkę

W październiku 2024 roku Fundacja Zwolnieni z Teorii powiadomiła o powiększeniu zespołu o Chief Marketing Officera. Stanowisko to powierzono Klaudii Krasowskiej. W organizacji awansowała też Martyna Kozdra, która została rzeczniczką prasową.

Klaudia Krasowska od początku października 2024 roku w roli dyrektorki marketingu zajmuje się całościowym zarządzaniem działaniami marketingowymi oraz budowaniem świadomości marki Zwolnieni z Teorii.

Krasowska ma ponad dziesięć lat doświadczenia w branży reklamowej. Specjalizuje się w budowaniu strategii marek, pozycjonowaniu oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w komunikacji. Wcześniej była związana z agencją Webtalk, gdzie pełniła funkcję dyrektorki strategii.

Klaudia Krasowska

Martyna Kozdra jako rzeczniczka prasowa stanęła na czele utworzonego przez Klaudię Krasowską działu PR. Od początku października 2024 roku do jej zdań należą rozwijanie relacji z mediami oraz współpraca z partnerami.

Kozdra z Fundacją Zwolnieni z Teorii jest związana od trzech lat. Od początku pracy w organizacji zajmowała się komunikacją marketingową skierowaną do nauczycieli i nauczycielek. Do tej pory pełniła funkcję Marketing Specialist, a wcześniej Communication Activator. Współpracowała także z zewnętrzną agencją PR przy obsłudze patronatów medialnych Wielkiego Finału Zwolnionych z Teorii 2024. Przed dołączeniem do fundacji była związana m.in. ze środowiskiem organizacji pozarządowych oraz firmą copywriterską Blue Copy.

Martyna Kozdra

(ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj