środa, 20 listopada, 2024

Futurama dla BCMS

Polskie biuro BCMS, międzynarodowej grupy doradczej z siedzibą centrali w Wielkiej Brytanii, wybrało agencję Futurama do realizacji działań służących budowaniu wizerunku marki w naszym kraju.

„Jesteśmy na polskim rynku od ponad roku i na takim etapie rozwoju widzimy konieczność poświęcania coraz większej uwagi komunikacji z naszymi partnerami biznesowymi i generalnie otoczeniem rynkowym; jednocześnie nie planujemy budowy własnej komórki PR” – zdradza Tomasz Jakowiecki, dyrektor generalny BCMS w Polsce, wyjaśniając powody, dla których spółka zdecydowała się na podjęcie współpracy z agencją PR.

Account managerem odpowiedzialnym w Futuramie za realizację strategii komunikacji dla BCMS została Magdalena Szamańska, która wyjaśnia pRoto.pl, że w planie agencji dominują zadania o charakterze B2B i media relations.

Klienta pozyskano na podstawie zapytania ofertowego. Współpraca ma charakter projektowy. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj