W styczniu 2019 roku swoją działalność rozpoczęła firma Unique work, która zajmuje się komunikacją w branży medycznej. Jej struktury powstały z agencji G-Pharma Consulting. Nowy podmiot ma mieć szersze kompetencje niż poprzedni – Unique work jako swój wyróżnik wskazuje organizowanie i obsługę eventów medycznych z wykorzystaniem nowych technologii mobilnych, takich jak wysyłanie wiadomości z pytaniami do prelegentów czy głosowania i ankiety w czasie rzeczywistym. Członkami zarządu i wspólnikami w nowej firmie są dr Marta Pelc i dr Sebastian Kołodziej.
Unique work ma zajmować się nie tylko eventami: firma oferuje opracowywanie i realizację strategii komunikacji z uwzględnieniem aktualnych wyzwań ogólnozdrowotnych, obsługę mediów społecznościowych i działania z zakresu digital marketingu czy osobny dział call center. Firma chce także organizować kampanie społeczne – konsultanci Unique work przeprowadzili ich kilka pod poprzednim szyldem („Zdrowie na szpilkach” o profilaktyce chorób cywilizacyjnych wśród Polek czy „Medycyna na krańcach świata” mająca zwiększać u Polaków świadomość profilaktyki zdrowotnej w podróżach do krajów egzotycznych).
W Unique work pracuje kilkunastu konsultantów z doświadczeniem w komunikacji w branży medycznej. Mają za sobą zorganizowanie pierwszego eventu na zlecenie Polskiej Grupy Ekspertów ds. Bezpieczeństwa Terapii Biologicznych. (mp)