1 października 2024 roku do międzynarodowej agencji gamingowej Better. gaming agency dołączył Gabriel Siemiątkowski. Wesprze on zespół w roli PR Specialist.
Siemiątkowski jest odpowiedzialny przede wszystkim za projekty dla Level Infinite (m.in. „Path of Exile 2”, „Honor of Kings” czy „Exoborne”).
Jak informuje Better. gaming agency, jest to nowe utworzone stanowisko w firmie.
Do tej pory Siemiątkowski zdobywał doświadczenie w branży public relations jako Account Executive w Monday Group, gdzie realizował projekty dla marek związanych z gamingiem, w tym m.in. Electronic Arts, HyperX czy ESL Faceit Group. Miał swój udział również w realizacji tegorocznego rebrandingu marki iTaxi. Wśród projektów przy jego udziale wymienić można premiery tytułów takich jak „Dead Space Remake” czy „Star Wars Jedi: Ocalały”. Był również odpowiedzialny za projekt pierwszej lokalnej współpracy marki EA SPORTS FC z polskim brandem streetwearowym Prosto.
Siemiątkowski studiował prawo na Uczelni Łazarskiego oraz italianistykę na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. (kn)