poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościGalerie handlowe stawiają na długofalowe działania PR-owe

Galerie handlowe stawiają na długofalowe działania PR-owe

Już na etapie budowy centrum handlowego należy pomyśleć o działaniach komunikacyjnych. „Bliżej otwarcia rozpoczyna się komunikację związaną z uruchomieniem obiektu, podkreślającą wizerunek centrum wśród przyszłych klientów i jego unikalne walory” – twierdzą Urszula Matej-Bil oraz Aleksandra Kwiatkowska, dyrektorki agencji Questia.

Najlepszym rozwiązaniem dla inwestorów jest długofalowa współpraca z agencjami PR-owymi. „Umowy o współpracy powinny być zawierane długofalowo, minimum na jeden rok z możliwością przedłużenia, ponieważ dopiero po takim okresie możemy mówić o pierwszych widocznych efektach działań komunikacyjno-wizerunkowych” – mówi Monika Paduch, dyrektor Orchidea PR.

To, co jest istotne w strategii komunikacyjnej to stworzenie odpowiedniego przepływu informacji. Może to pozytywnie wpłynąć na relacje z najemcami. „Ważne jest utrzymanie dobrego przepływu informacji – tak żeby zarówno potencjalni najemcy, jak i klienci mieli najświeższe informacje na temat realizowanej inwestycji” – podkreśla Dagmara Dzikiewicz, przedstawicielka GlobalBrand Institute. Zaś na etapie promowania nowo powstałej galerii są relacje z mediami, które najlepiej powierzyć agencjom PR. Nie tylko zajmą się współpracą z mediami, ale także komunikacją z najemcami, community relations, sponsoringiem, CSR a także eventami. Ponadto warto zainwestować w media społecznościowe, które urozmaicają komunikację oraz ułatwiają dotarcie do grupy docelowej taniej i szybciej. (kg)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj