Agencja Garden of Words wygrała przetarg na realizację działań PR-owskich wspierających markę Mleczny Start. Umowa obejmuje prowadzenie biura prasowego programu „Mleczny Start wspiera Super Mamy” oraz ogólnopolskiej akcji edukacyjnej skierowanej do uczniów szkół podstawowych. Zlecniodawcą agencji jest firma Danone, która jest jednym z inicjatorów projektu. Agencja nie podaje długości kontraktu.
Z jej ramienia klientem zajmuje się Iwona Stępień.
„Mleczny Start wspiera Super Mamy” to ogólnopolski program edukacyjny zainicjowany przez Koalicję Partnerstwo dla Zdrowia, której członkami są Instytut Matki i Dziecka oraz Danone, Lubella i Biedronka. Celem programu jest upowszechnienie wiedzy dotyczącej zasad prawidłowego odżywiania dzieci oraz zachęcenie najmłodszych do jedzenia śniadania – najważniejszego posiłku w ciągu dnia. Program wspierają Paulina Smaszcz-Kurzajewska i Ilona Felicjańska. (kk)