Warszawska agencja odpowiada za kompleksową obsługę rozpoczynającego się właśnie programu CSR o nazwie „#YoungEmpowered: Możesz więcej niż myślisz”, którego organizatorem jest Coca-Cola HBC Polska. Projekt skierowany jest do osób pomiędzy 18. a 30. rokiem życia, które z różnych powodów pozostają poza rynkiem pracy i systemem edukacji oraz nie uczestniczą w szkoleniach zawodowych. Jego inauguracji towarzyszyła debata, podczas której zaprezentowano wyniki badania Kantar Millward Brown na temat grupy docelowej.
Program realizowany jest przez koalicję partnerów, w skład której wchodzą organizacje pozarządowe: Fundacja Sempre a Frente, Stowarzyszenie Morena, Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Pomocy Q Zmianom, Stowarzyszenie Semper Avanti oraz Polski Czerwony Krzyż. Patronat nad programem objęła Krajowa Izba Gospodarcza.
Garden of Words pozyskało nowego klienta w wyniku wygrania postępowania przetargowego. Agencja nie udostępnia dodatkowych informacji na temat współpracy. Obie firmy korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)