Garden of Words w kwietniu 2024 roku przedstawiło nową identyfikację wizualną. Rebranding jest rezultatem rozwoju firmy oraz przekształcenia jej działalności z agencji PR na grupę agencji komunikacji zintegrowanej, która działa w obszarach strategii, kreacji, digitalu i PR-u.
Przemiana identyfikacji brandu obejmuje m.in. logo. Roślinny motyw został zastąpiony minimalistycznym konceptem. Nazwa spółki została przedstawiona z pomocą nowoczesnego fontu oraz wpisana w kształt kwadratu.
Nowe logo
Poprzednie logo
„W tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej postawiliśmy na geometryczne, minimalistyczne elementy. Chcieliśmy podkreślić wszystkie cztery obszary, którymi zajmuje się nasza grupa. Wspólnie z zespołem zdecydowaliśmy się pozostać przy zieleni Garden of Words, jednak nadaliśmy jej bardziej nowoczesny charakter. W naszych materiałach będzie można zauważyć również nowe akcenty fioletu i lawendy. Elementem rebrandingu była też sesja fotograficzna zorganizowana dla pracowników, a zdjęcia z niej będą dostępne na naszej nowej stronie internetowej” – informuje Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna Garden of Words Group.
Źródło: youtube.com/@gardenofwordsgroup3727
(an)