Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Garden of Words Group z nową identyfikacją wizualną. garden of words w kwietniu 2024 roku przedstawiło nową identyfikację wizualną. rebranding jest rezultatem rozwoju firmy oraz przekształcenia jej działalności z agencji pr na grupę agencji komunikacji zintegrowanej, która działa w obszarach strategii, kreacji, digitalu i pr-u. przemiana identyfikacji brandu obejmuje m.in. logo. roślinny motyw został zastąpiony minimalistycznym konceptem. nazwa spółki została przedstawiona z pomocą nowoczesnego fontu oraz wpisana w kształt kwadratu. nowe logo. poprzednie logo. „w tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej postawiliśmy na geometryczne, minimalistyczne elementy. chcieliśmy podkreślić wszystkie cztery obszary, którymi zajmuje się nasza grupa. wspólnie z zespołem zdecydowaliśmy się pozostać przy zieleni garden of words, jednak nadaliśmy jej bardziej nowoczesny charakter. w naszych materiałach będzie można zauważyć również nowe akcenty fioletu i lawendy. elementem rebrandingu była też sesja fotograficzna zorganizowana dla pracowników, a zdjęcia z niej będą dostępne na naszej nowej stronie internetowej” – informuje paulina więcek, dyrektorka kreatywna garden of words group. źródło: youtube.com/@gardenofwordsgroup3727. (an).
Garden of Words w kwietniu 2024 roku przedstawiło nową identyfikację wizualną. Rebranding jest rezultatem rozwoju firmy oraz przekształcenia jej działalności z agencji PR na grupę agencji komunikacji zintegrowanej, która działa w obszarach strategii, kreacji, digitalu i PR-u.
Przemiana identyfikacji brandu obejmuje m.in. logo. Roślinny motyw został zastąpiony minimalistycznym konceptem. Nazwa spółki została przedstawiona z pomocą nowoczesnego fontu oraz wpisana w kształt kwadratu.
Nowe logo
Poprzednie logo
„W tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej postawiliśmy na geometryczne, minimalistyczne elementy. Chcieliśmy podkreślić wszystkie cztery obszary, którymi zajmuje się nasza grupa. Wspólnie z zespołem zdecydowaliśmy się pozostać przy zieleni Garden of Words, jednak nadaliśmy jej bardziej nowoczesny charakter. W naszych materiałach będzie można zauważyć również nowe akcenty fioletu i lawendy. Elementem rebrandingu była też sesja fotograficzna zorganizowana dla pracowników, a zdjęcia z niej będą dostępne na naszej nowej stronie internetowej” – informuje Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna Garden of Words Group.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Garden of Words Group z nową identyfikacją wizualną. garden of words w kwietniu 2024 roku przedstawiło nową identyfikację wizualną. rebranding jest rezultatem rozwoju firmy oraz przekształcenia jej działalności z agencji pr na grupę agencji komunikacji zintegrowanej, która działa w obszarach strategii, kreacji, digitalu i pr-u. przemiana identyfikacji brandu obejmuje m.in. logo. roślinny motyw został zastąpiony minimalistycznym konceptem. nazwa spółki została przedstawiona z pomocą nowoczesnego fontu oraz wpisana w kształt kwadratu. nowe logo. poprzednie logo. „w tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej postawiliśmy na geometryczne, minimalistyczne elementy. chcieliśmy podkreślić wszystkie cztery obszary, którymi zajmuje się nasza grupa. wspólnie z zespołem zdecydowaliśmy się pozostać przy zieleni garden of words, jednak nadaliśmy jej bardziej nowoczesny charakter. w naszych materiałach będzie można zauważyć również nowe akcenty fioletu i lawendy. elementem rebrandingu była też sesja fotograficzna zorganizowana dla pracowników, a zdjęcia z niej będą dostępne na naszej nowej stronie internetowej” – informuje paulina więcek, dyrektorka kreatywna garden of words group. źródło: youtube.com/@gardenofwordsgroup3727. (an).