piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościGdańsk będzie miał nową koncepcję swojej marki

Gdańsk będzie miał nową koncepcję swojej marki

Gdański magistrat ogłosił konkurs na przygotowanie koncepcji marki Gdańsk do 2020 roku.

Koncepcja ta ma obejmować m.in.: ocenę obecnej kondycji marki Gdańsk, określenie źródeł przewagi konkurencyjnej, wskazanie grup docelowych, określenie najistotniejszych produktów turystycznych, przedstawienie wizji partycypacji mieszkańców miasta, przedsiębiorców i liderów opinii, przygotowanie planu działań komunikacyjnych i promocyjnych.

Nagrodą w konkursie będzie zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. Wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie można składać do 25 marca. Przy ocenie prac uwzględnione zostanie kompleksowe ujęcie tematu konkursu (70 proc. pkt) i spójność merytoryczna koncepcji (30 proc.). (ks)

Ogłoszenie o konkursie

 


Sprawdź moduł kursu internetowego Akademii PRoto – Marketing miejsc


ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj