Urząd Miejski w Gdańsku ogłosił konkurs na przygotowanie spójnej kampanii wizerunkowej miasta, skierowanej na rynek ogólnopolski i międzynarodowy. Działania te są kolejnym etapem realizacji „Strategii marki Gdańsk do roku 2013”. Jak powiedziała nam Monika Zdroik z Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta, przewidywany budżet kampanii będzie wynosił 2 miliony.
Celem kampanii ma być budowanie wizerunku Gdańska jako miasta szeroko rozumianej, obecnej w wielu płaszczyznach życia wolności oraz wzbogacenie go o elementy bardziej emocjonalne, zerwanie z wizerunkiem „miasta-pomnika”.Planowany termin przeprowadzenia kampanii to 1 czerwca – 31 sierpnia 2010. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie upływa z dniem 5 marca 2010 r. Zwycięzca konkursu zostanie zaproszony do negocjacji w trybie z wolnej ręki dotyczących szczegółowego przygotowania i realizacji kampanii.Szczegóły dotyczące konkursu można znaleźć pod adresem.