piątek, 20 września, 2024
Strona głównaAktualnościGdańsk ogłasza przetarg na promocję miasta za granicą. Budżet 500 tys. zł

Gdańsk ogłasza przetarg na promocję miasta za granicą. Budżet 500 tys. zł

Miasto ogłasza przetarg na realizację kampanii według celów marketingowych i komunikacyjnych. Termin zgłoszeń mija 14 kwietnia 2017 roku.

Budżet kampanii obejmuje maksymalnie 500 tys. zł brutto.

Faza przygotowawcza kampanii przewidziana jest na okres czerwiec – sierpień, a faza właściwa na wrzesień – listopad 2017 r.

Celem działań ma być wyeksponowanie marki miasta Gdańsk na rynkach zagranicznych,  a w szczególności oferowany przez miasto produkt turystyczny związany z turystyką typu city-break/weekendowa.

Szczegóły są podane tutaj.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj