Zakład Utylizacyjny w Gdańsku wybrał konsorcjum, które przeprowadzi działania promocyjne dotyczące budowy nowej spalarni śmieci. Kontrakt opiewa na ponad 566 tys. zł.
Zwycięzcą przetargu zostało konsorcjum, w skład którego wchodzą agencje Profile i Bring More Advertising. Będą one odpowiedzialne m.in. za monitoring mediów, doradztwo komunikacyjne, współpracę z działem promocji Zakładu oraz organizację 4 spotkań otwartych z mieszkańcami i/lub przedstawicielami instytucji publicznych i organizacji pozarządowych.
W przetargu łącznie złożono 7 ofert. Poza zwycięskim konsorcjum w postępowaniu brały udział agencje: Glaubicz Garwolińska Consultants, Partner of Promotion, Yellow Group i Q&A Communications (jej oferta została odrzucona). Oferty złożyły także agencje Ambermedia oraz Media Support Group, ale zostały wykluczone z postępowania (organizator nie poinformował o przyczynach wykluczenia). (ks)