Gdyński magistrat ogłosił konkurs na opracowanie kampanii promującej projekt Segment. Jego celem jest zmiana przyzwyczajeń transportowych i promocja środków transportu alternatywnych dla samochodów.
Prace konkursowe powinny zawierać koncepcję trzech róźnych kampanii promocyjnych dla grup docelowych w ramach projektu SEGMENT (z uwzględnieniem działań PR), kosztorys i harmonogram kampanii promującej sam projekt. Organizator na realizację projektu zamierza przeznaczyć 260 tys. złotych.
Zainteresowane firmy mogą składać prace do 29 lipca. Będą one oceniane według kryteriów: zgodność koncepcji kampanii promocyjnej z określonym w Regulaminie celem oraz zakresem projektu SEGMENT (30 proc.), zgodność planu i terminów działań z założeniami kampanii oraz atrakcyjność planowanych działań (po 25 proc.), dobór kanałów dotarcia i trafność przypisania komunikatów do grup docelowych (po 10 proc.).
Autor najlepszej pracy zostanie zaproszony do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. (ks)