Anna Miotk objęła stanowisko project managera NewsPoint w firmie NetSprint.pl. Odpowiada za kontrolę jakości rozwiązania, wdrożenia, szkolenia klientów, organizację sprzedaży, działania marketing-mix oraz plany rozwoju usługi. W latach 2005-2007 pracowała jako account manager w ITBC Communication, gdzie koordynowała realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings). Odpowiadała również za działania PR realizowane dla samej agencji. Wcześniej pracowała w PRisma Communications (obecnie Weber Shandwick), gdzie realizowała projekty dla firm z sektorów nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Pierwsze doświadczenia z zakresu PR zdobywała w agencji On Board PR, gdzie opracowała metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku.
Miotk jest magistrem socjologii, absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Obecnie przygotowuje rozprawę doktorską „Pomiar i ocena rezultatów działań public relations stosowane w Polsce” w Zakładzie Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego pod kierunkiem prof. Jerzego Olędzkiego.
NewsPoint to usługa monitorowania komunikacji w internecie, wprowadzona przez NetSprint.pl – dostawcę rozwiązań wyszukiwawczych. (kk)