Magdalena Gieorgica, specjalista ds. PR, oraz Marcin Duma, prezes Instytutu Badania Opinii Homo Homini – otworzyli firmę doradczą Consulting Concept®. Firma ta ma się specjalizować w działaniach komunikacyjnych opartych o analizę badawczą, a także w organizacji szkoleń.
Firma funkcjonuje od lutego. Oprócz Gieorgicy, managing directora, i Dumy, senior strategic advisora, pracują w niej jeszcze 3 osoby. Klientami firmy są m.in. restauracja 99, Heamp Hearts, firma farmaceutyczna Krka, Fundacja dla Polski oraz Instytut Badania Opinii Homo Homini, z którą łączy ją osoba prezesa. Magda Gieorgica zadeklarowała jednak w rozmowie z PRoto.pl, że Consulting Concept nie jest w żaden inny sposób związana z Instytutem.
Magdalena Gieorgica pracowała wcześniej w Dynamics PR (spółką związaną z CEC Goverment Relations); była także project directorem w Mmd Corporate (obecnie Grayling) oraz doradcą ministra zdrowia Marka Balickiego. (kk)