Od początku października w Wydawnictwie G+J Polska za PR odpowiadają nowe osoby.
PR-em korporacyjnym zajmuje się od tej pory wydawca – Agata Materkowska. PR produktowy podlega dyrektorom wydawniczym – Edycie Pudłowskiej i Urszuli Wilk, dyrektor działu new business i corporate media – Joannie Chlebnej, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu działu książek – Idze Rembiszewskiej, a także dyrektorowi działu multimediów – Michałowi Adamczykowi.
Za kontakty z mediami odpowiadają: szef biura prezesa – Agnieszka Bojanowska oraz koordynator ds. wydawniczych – Magdalena Świć. Magdalena Swoboda-Młynarczyk (pełniąca dotychczas funkcję PR managera obsługującego Wydawnictwo ze strony swojej agencji Swoboda PR) kontynuuje współpracę z G+J Polska – będzie współpracować na stałych zasadach z G+J Książki, a także projektowo z G+J. (es)