Wydawnictwo G+J Polska poszerzyło współpracę z Magdaleną Swobodą-Młynarczyk. Dotychczas zajmowała się ona działaniami PR dla pionu pism naukowo-podróżniczych. Od 1 grudnia Swoboda odpowiada także za komunikację zewnętrzną i strategię PR dla całego wydawnictwa.
Swoboda-Młynarczyk współpracuje z G+J od marca 2007 r. Początkowo zajmowała się działaniami PR dla tytułów National Geographic Polska i Focus oraz akcjami specjalnymi, następnie – dla pism poradnikowych. Od 2009 r. współpracuje z wydawnictwem jako agencja zewnętrzna, świadcząc usługi dla miesięczników National Geographic Polska i Traveler oraz dla grupy tytułów pod marką Focus.
W ramach nowej umowy odpowiada za PR dla wszystkich pionów wydawniczych. W związku z tym powołała zespół specjalistów PR, w skład którego weszli: Wiktoria Sawicka i Radosław Wójcik. Jednocześnie wydawnictwo kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją MG Network na zasadach projektowych. (es)