Na początku lutego 2025 roku sieć agencji mediowych OMD Worldwide należąca do Omnicom Media Group poinformowała o wprowadzeniu nowego globalnego pozycjonowania oraz zmianach w identyfikacji wizualnej marki.
Hasło towarzyszące rebrandingowi „We Create What’s Next” ma stanowić wyraz gotowości OMD do wyznaczania kierunków w świecie mediów na podstawie obserwowanych zmian w sposobach, w jakie konsumenci dokonują wyborów zakupowych i budują relacje z markami. Jak podkreślają przedstawiciele OMD, umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków jest kluczowa szczególnie w dobie dynamicznego rozwoju retail mediów, connected TV, wzmożonej działalności twórców internetowych oraz pojawiania się nowych narzędzi.
Marka podkreśla, jak ważne dla sieci agencji OMD działających w różnych krajach są wspólne cele i wartości. „Niezależnie od rynku, w którym działamy, OMD mówi jednym głosem. Mamy wspólne ambicje, wartości i cel: napędzać wzrost marek poprzez innowacyjne podejście do mediów” – mówi Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland. „Sposób, w jaki przeprowadzony został launch rebrandingu OMD, wspólna praca 60 ambasadorów marki z całego świata, to najlepszy dowód na to, że nie działamy w oderwaniu, a jako jedna globalna siła” – dodaje.
Pozycjonowanie marki ma wspierać odświeżona identyfikacja wizualna. Rebranding przeszło m.in. klasyczne czerwone logo OMD.
Nową identyfikację wizualną zaprezentowano 5 lutego 2025 roku podczas globalnego spotkania, które było transmitowane na żywo dla pracowników OMD w ponad 100 krajach. (kn)