PR Calling wygrało przetarg na obsługę PR firmy logistycznej GLS Poland. Agencja prowadzi działania dla tego klienta od sierpnia 2024 roku.
W ramach współpracy PR Calling zajmuje się m.in. umocnieniem wizerunku firmy w mediach ogólnopolskich oraz branżowych. Do zadań agencji należą także: pozycjonowanie eksperckie, promocja inicjatyw podejmowanych przez spółkę, bieżący konsulting w zakresie PR.
PR Calling odpowiada też za prowadzenie biura prasowego oraz obsługę profilu firmowego GLS na LinkedInie.
Jak mówi Małgorzata Markowska, Promotion & Communication Managerka w GLS Poland, do przetargu firma zaprosiła „kilka renomowanych agencji”. „PR Calling od samego początku wyróżniało się profesjonalnym podejściem do klienta, dogłębną znajomością branży logistycznej, ale także otwartością i zrozumieniem naszych potrzeb. W sektorze logistycznym kluczowe jest posiadanie elastycznego partnera, który nie tylko rozumie specyfikę rynku, ale również potrafi budować trwałe relacje” – komentuje Markowska.
Po stronie PR Calling za obsługę tego klienta odpowiada hub logistyczny. Bezpośrednią współpracą zajmują się Joanna Stebel, Head of PR, oraz Agnieszka Kleczyk, Senior PR Consultant.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. (mb)