W sobotę zakończyła się 17. edycja festiwalu Golden Drum. W ciągu trzech dni wzięło w nim udział blisko tysiąc uczestników z 35 krajów, zaś niespełna dwa tysiące projektów z 41 krajów walczyło o zwycięstwa. Nagrodę Złotej Róży dla agencji roku, którą wręczył prezydent Słowenii, otrzymała turecka agencja DDB&CO. W kategorii PR zwyciężyła Turkcell Iletisima Dla PR-owców z Polski najważniejszym wydarzeniem było jednak przyznanie Srebrnego Bębna dla agencji Ciszewski PR.
Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem rodzimego rynku. Wśród dwóch tysięcy niemal co dziesiąte pochodziło z Polski (179). Oprócz Ciszewski PR wśród laureatów znalazły się także inne firmy z nad Wisły. Najlepszą niezależną agencją reklamową została Change Integrated, firma zwyciężyła także w regionie Bałtyckim.
Grand Prix w kategorii A (telewizja) przyznano za reklamę Škoda Superb stworzoną przez Change Integrated dla Škoda Auto Poland. Złoty Bęben w kategorii C (prasa) dostała reklama Toaster zrealizowana przez McCann Erickson dla Polmedica. Za najlepszy design Złotym Bębnem nagrodzona została agencja Publicis, Srebrnym Bębnem zaś Heureka. (bs)
PRoto.pl było patronem medialnym konkursu